Easter Break Yg BUhSan....















Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... bapak bosan Easter Break!!!! Maybe not for the others but hell yeah for me.... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.............


Aku tengok org laen best je gi jejalan sane sini. Aku??????????? Dok teperok cam beruk kt Canterbury yg senyap sunyi nie... Tu la sape suh x gi jejalan! huhhhhhhhh


I'm damn bored right now....So tue amek kesempatan tulis blog nie yg dh berabuk hahahahaha....





Haha well then there is not much progress in the mean time and aku macamla bese bese. I guess maybe the grass is GREENER on the other side than in Malaysia but then again it is just ME, MYSELF and I. HAahahahahahah


Ok alang-alang dh stat menulis nie...Let me tell U guys out there a story... Story ar sket kan brader? haha lepak sudah.....Atas request dr beribu-ribu peminat nie aku pon memulakanla story aku...Cerita die bermule begini....



Di suatu benua yang diberi name oleh penjajah sebagai benua Eropah, tinggalla aku besama para rakan dan taulan di sebuah pekan kecil di ceruk bandor yg diberi name ape??? Ha name die CANterbury... Tempat nye x la beso mane tp boleh tahan la hahahaaaa.... Maka tersebutla kisah pada suatu hari aku telah tegerak ati tuk pegi berhijrah mencari kerja utk menampung kehidupan anak bini di kampung.. eh silap belum kawen lg aku nie. Untuk menyambung talian hayat atas dasar kekurangan dana dr kerajaan Mesia yg sedag gawat dan kurang nak stabil...Begitula intro die......







Then nak dijadikan cerite, Tuhan itu Maha Pemurah, aku pon diterima bekerja di sebuah kedai sukan yang agak mashyur di negare ini diberi name SPorts Direct. Tersebutlah kisah kedai tersohor ini sebagai tempat menjual alatan sukan dan bende yg sewaktu dengannya (macam iklan bukak pose plak..hahaa)


Maka bermulalah perjuangan aku meredah onak dan duri demi mencari sesuap nasik di canterbury.....


DAY 1


























Comments

Popular Posts